sorlig

LÄS TEXTEN ! LÄSVÄRD
Han skrek "spring, spring härifrån", men jag stod där helt stilla och stum. "Spriiiiiiing dom kommer göra dig illa bara dra skynda dig!"  Men än stod jag där med tårar som rinner ut ur mina rödsprängde ögon.  Ser hur dom slog honom och hur han stönar av smärta för varje smäll han får.  Han gråter nu, inte för de dom gör mot honom utan för att han är en kille mot 5 män! Och att han inte kan skydda mig.  Två av männen kom fram till mig och tog ett fast grepp om mig. "Rör henne inte" skriker han nu igenom sina tårar, "ta mig inte henne"  Men jag stod bara där.  Lika stum och chockad som först.  Det var som om jag visste att inget ont skulle hända honom utan mig skulle de hända något.  Så allvarligt att jag till och med mister livet.  En av männen viskar i hennes öra "vi ska knulla dig sen mörda dig, han ska få leva"  Hon blundade, blundade hårt och andades in.  Hon gick fram till honom och kysste hans blodiga läppar och han stod bara där och fattade inget.  "vad ska dom göra?" frågade han, "snälla älskling vad ska dom göra, inget får hända dig, INGET FÅR HÄNDA DIG"  Jag kollar honom i hans blåa ögon,  "Nej älskling inget ska hända mig, dom ska bara göra en sak som dom vill att jag ska se"log hon. Hon hann kyssa honom igen och så drog dom henne bort bakom en buske.  En av männen slog till killen så hårt på huvet att han svimmade av.  Medans alla männen våltog henne en och en....  Så låg han där medvetslös, Den näst sista mannen kom och sa till den sista mannen "skynda på innan hon blir kall"  Den unga tjejen hade dött, dött av smärta, dött av förnedring. Männen lämnade kroppen där bakom buskarna.  Timmarna hade passerat, och killen vaknade med blod rinnade ur hans huvud.  Han kollar runt för att försöka minnas om vad de var som hade hänt.  Så såg han hennes tröja vid en buske,  Tröjan var söndersliten. Han skakar på huvet och viskar "Neeej snälla hon får inte"  Så ser han henne, ligga där naken och blek.. Blod över allt och han kunde se torkade spermier på hennes kropp..  Hennes läppar var blå av de kyliga vädret och hennes händer var bundna med ett rep. Han tar av sig jackan snabbt och lägger den på henne....  Sen knyter han upp repet och lägger henne försiktigt i hans famn.  Hon är helt orörlig.  Han blundar hårt och tänkte på vad hon hade sagt till honom innan allt det här hände "Snälla älskling vi går inte igenom här, dom där männen ser påverkade ut, snälla vi tar omvägen"  Då hade han svarat "Nej lään, vi går förbi dom de blir kul o driva me dom" Tjejen hade sagt gång på gång att hon hade en dålig känsla av de här, men han vägrade o lyssna...  Han grät nu,  Han krama om hennes livlösa kropp  Han kysste hennes blå frusna läppar och grät, 
sen viskade han i hennes öra... "förlåt mig
/sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0