sånna här är alltid kul.

12 HAR DU:
* Ett förhållande: yes
* En bästa vän: allra bästa? anna
* Dejtat en av dina bästa kompisar: mohaha
* Blivit kär vid första ögonkastet: ja
* Fått ditt hjärta krossat: ja
* Skrikit åt en lärare: haha ja?
* Kysst någon och sedan ångrat dig:  hell yes
* Ljugit för dina föräldrar om vart du är: absolut inte! händer inte ungefär hela tiden.
* Några smycken som kostat över 1000 kr: yäpp. som jag inte anv'änder haha
* Några husdjur: si
* Hamnat på polisstation: nej

11 DAGENS:
* Klädsel: svart mjukisar och adidas tröja. (det som syns alltså haha)
* Hår: uppsatt i en vanlig tofs
* Låt: typ alla som är upplagda på bloggen.
* Vill ha: sommarlov + precis innan skolavlsutning. älskar att fixa mig fint.
* Sjukaste: att det här är typ mitt tionde inlägg från mig på den här bloggen, asså sen någon annan skrev
* Saknad: älskling. och bästis. och alla andra. saknar alla fan.
* Köp: ingenting (stolt) eller jo mat och godis då. men det räknas inte
* Godis: kexchoklad och chips
* Attityd: trött - alltså jobbig och tråkig.
* Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: gå och lägg dig människa

10 FÖRSTA:
* Bästa kompis: anna gustafsson.  
* Kärlek: seriöst? eller asså.. ja
* Husdjur: guud. peanut? marsvin isf.
* Semester: född i USA, så antingen USA eller när jag åkte till sverige sen? javene. eller canada då eftersom jag va där. nått av dom
* Jobb: jobbar inte
* Köpta skiva: ingen jävla aning.
* Piercing: har inga piercings - allergisk. fast snart skiter jag i det.
* Konsert: the rolling stones. tror jag
* Fylla: ingen, varken dricker eller röker. no krök jao

10 Senaste:

* Personen som sms:ade dig: jonathan wahlund <3
* Personen som du kramade: syster yster
* Peronen som ringde dig: syster yster
* Personen som du ringde: pappi
*Personen du sa "jag älskar dig" till: anna bästavän
* Alkoholdrycken: ciiiiiiiider
* Bilfärd: från mamma till pappa
* Filmen du såg: sjätte sinnet
* Gången du grät: igår. såg fan hitta nemo :O
* Måltiden: potatisgratäng och såna där vegetariska biffar

9 SKULLE DU:

* Våga hoppa fallskärm: nej..
* Våga hoppa bungyjump: vill men nej
* Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: beror på
* Kalla dig själv lycklig: beror på
* Hellre ta bilden än vara med på den: vara med :D tror jag haha
* Kunna gråta över en kille: har gjort det - ja
* Kunna gråta över en tjej: har gjort det med - ja
* Ljuga för någon: inte för alla. inte om allt
* Kunna springa 50mil: kan? kan man väl

8 VAD:
* Gör du just nu: det här onödiga testet som har den onödiga frågan
* Ska du göra imorgon: fotboll sen kista jao.
* Säger du till dig själv när allt känns svårt: bara tänk posetivt
* Har du med dig in på bion: en kompis jao
* Är det för färg på dina byxor: har olika?
* Är det för väder hos dig just nu: halvmörkt, sen vet jag inte. är inte ute
* Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: utseendet först helheten såklart. sen ögonen.
* Skulle du göra om du vann på lotto: shoppa, spara och ge bort.

7 BLANDAT:

* Är du blyg inför det motsatta könet: nej
* Hur gammal blir du nästa födelsedag: 14
* Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: nej
* Luvtröjor: vad är det med dom?
* Vill du ha några tatueringar eller piercingar: jaa!
* Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: beror väl inte bara på mig?

4 VAL:
* Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
* Sommar eller vinter: sommar
* Vilken ålder har varit bäst hittills: 10. första åren med anna, på stora wäsby. båda föräldrarna bodde i väsby, slapp allt emellan, tex att jag måste gå med informationen emellan pappa och mamma som nu. suck. men bäst va anna.
* Sova på sida, mage eller rygg: sida


fattar inte varför den gick från 7 till 4 ? men jag bryr mig inte heller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

till hon som skrev det här (vem det nu va) : hur bor du hos dina föräldrar nu? förklara, jag fattar inte.

2009-06-13 @ 22:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0