PORTUGAL for i helvede xd

VAD HÄNDER ALLA WHATS UP SKOJJA HÄR SITTER MAN VID RESEPTIONEN I SOFFAN MED DATAN NORSKE JÄVLAR BREDVID MEJ SKOJJAR DE E INGA JÄVLAR XDXD JAG E JU I PORTUGAL SÅ LIKSOM HAR INTE SKRIVIT SÅ MKT SÅDÄRA opps hade visst stor text hahah men jag solar varje dag typ 4-5 timmar nåt sånt måste bli brun va faen liksom i ansiktet i alla fall brukar inte bli jätte brun där  men men åker ju till grekland i 3 veckor så efter det måste jag vara neger xd haha hotellet e fint men har varit på bättre hotell har haft lite (MYCKET)  otur med maten det jag beställer det e alltid äckligt  för det e inte samma som i sverige vaa faaen otursbarn x) och såklart när man e borta e det bra väder i sverige typ 25 grader såklart sucks vaa faeen ni ska ha dåligt väder när jag har niiice skojja jag saknar emelie sjukt mycket våra minnen asså vill åka till grönan också ska försöka hinna det i sommar !! 
im on a boat motha fucka dont you ever forget im on a boat and its going fast and någonting....
im riding on a dolphing doing flips hand shit the dolphin splashing geting everybody all wet but this is aint sea world is as real as it get im on a boat motha fucka dont you ever forget
pallar inte sjriva mer på låten alla måste höra den kommer lyssna på den hela sommaren och jizz in my pants hahah  men den e också sköön hahah god natt nu måste gå upp tidigt varje dag -.- för frukosten stänger kl 10 vad ska man göra liksom
natti natti  /sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0