lätt !

ooomg! nä drev, har lust att skriva med understruket och kursiv och allt och nu blev jag sugen på att skriva med stora bokstäver SÅ JAG GÖR DET FRÅN OCH MED NU.. PÅ SÖNDAG (JÄVLAR, IMORGON!!) TROR JAG BÖRJAR PRIVILEGED (STAVNING?) DET ÄR EFTERSOM GOSSIP HAR SLUTAT, TROR JAG HAHA IALLAFALL DET ÄR FRÅN SKAPARNA AV GOSSIP GIRL OCH GILMORE GIRLS, MÅSTE SE! DET BÖRJAR IMORN KLOCKAN 1900 OCH JAG ÄR JÄÄÄVLIGT SUR FÖR ATT JAG MISSA SISTA GOSSIP GIRL AVSNITTET -.- MEN DET KOMMER NYA I HÖST. MEN FATTAR INTE ATT HAN VA EN KILLE, SOM VA SJÄLVA GOSSIP GIRL OOOMG :O PLUS FÖR ER SOM ÄR OINTRESSERADE PÅ HELA KANAL FEMS HEMSIDA ÄR JAG DEN TJUGOÅTTONDES PERSONEN SOM VET MEST OM GOSSIP GIRL, FAST DEN SOM ÄR FRÅN 13 - 32 VET LIKA MYCKET SÅ MAN KAN SÄGA ATT JAG ÄR DEN TRETTONDE. FAAN VA COOLT BREEH! MOHAHAH ÄR PÅ VÄRSTA KONSTIGT HUMÖR, JAJA, FACEBOOK NÄSTA I THINK.  / C E C I L I A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0