kuuligt xd

nu sitter man i soffan med datan tråkar men det kommer bli roligare sen när erica kommer hit hon ska sova över sen kanske vi ska vara med cissi vet inte än ifall vi pallar men men hon ska vara med imorn på avsutningen inte på 9ornas show för det får hon tydligen inte thats sucks men whatever hon får vara med sen i klassrummet när man får godis och skiit haha ska bli fett kuul xd hoppas 9ornas show bli ännu bättre än förra året men man vet aldrig.... förns imorn XD jag hhar typ ätit en macka och frukost på hela dagen och det är kvart över 6 nu fett konstigt att jag inte e hungrig kommer nogbli det kl halv 8 eller nåt men aja nu ska jag lyssna på musiiiiik som jag älskar I LÖVE MUSIC xd
pööss  /sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0