kul liv, moha

HAR DU PUSSAT NR 2? amanda, vad räknas som puss? :P<3
VAD HAR DU FÖR RELATION MED NR 20? Issa, det är min issa kissa jao :D
NÄR SKA DU TRÄFFA NR 30? Linnea, i skolan. Mohaha.
VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK MED NR 33? Marlene, shit min tränare. eehm, hon är skön? :D
NÄR TRÄFFADE DU NR 9? Emma - i går
NÄR SKA DU TRÄFFA NR 14 NÄSTA GÅNG? Farmor, i rom den 30 juli :D
ÄR DU NÄRA VÄN MED NR 13? Fanny R, jarå.
HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NR 4? Barbro Lindvall - haha nej.
VAD PRATAR DU OCH NR 45 OFTAST OM? Stefan Ekholm, haha fotboll? Han är ju min fotbollsspelare
TYCKER DU NR 1 ÄR UNDERBAR? Adam, HAHAHAHA. det säger allt.
SKULLE DU KUNNA GE NR 6 EN KRAM? Bellan - ofc !

haha det märks att jag har ny mobil med lite kontakter? xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0