kul liv man kan ha. verkligen

glad eller lessen för att michael jackson e död?

10:04Cecilia

inget av det. bryr mig inte

själv då?

10:05Jonathan

gla' som fan!!

10:05Cecilia

hahahah

men hans låtar va faktiskt helt okej. eller dom jag har hört. men spela roll, han kan väl dö om han vill?

men hans låtar va faktiskt helt okej. eller dom jag har hört. men spela roll, han kan väl dö om han vill?

ooj. datan har lite damp

10:06Jonathan

tror han inte dog med flit, men...

10:07Cecilia

haha nej. men dom vet inte ! haha. han kanske va typ drogpåverkad. tagit överdos av sin medicin eller nått

men han hade ju skit mycket syre saker. och han hade opereratstyp tusen gånger. plus att han va typ pedofil

10:07Jonathan

aa

10:08Cecilia

det ända jag är arg för är alla cp ungar som typ gråter för att han har dött, på rikitgt! dö på dom

10:09Jonathan

aa och alla jävla CP grupper som heter typ R.I.P michael jackson we miss you

10:10Cecilia

ja eller hur. alla dör. spela roll om han va en av världens kändaste människor.

10:10Jonathan

han bestog ju fan at 110% plast!!

eller 86% iaf

10:10Cecilia

gjorde han det på rikitigt? ;);)

han ska ju bli lego!

10:10Jonathan

vette fan xD

aa

10:11Cecilia

haha.

men asså jag fattar inte varför alla bryr sig

om det är såhär på den jäveln, tänk då ner elvis dog. han dog ju mitt i sin karriär eller vad det heter också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0