intressant?

  • på min data går det att öppna hur många flikar som helst. jag öppnade skit många, sen när jag räknat till ungefär 150 tappade jag bort mig. och det var minst lika många kvar. lagom kul när jag tvungen att ta bort dom sen..men smällar man får ta ;)
  • jag raderar alla mina bilder på min mobil. det tar ett tag. den har kommit 48 %. yey, 52 more to go!
  • jag har laddat ner musik till min mobil. helvete! glömde en låt. fixar den ikväll. camilla vill säkert att jag laddar ner några andra också ändå.
  • jag åker till rom imorgon. eller inatt. sätter mig i bilen tre typ. är framme tio. men åker inte från arlanda, utan från skavsta. arlanda jävla b klass :O okej. det kanske är tvärtom. men nej.inte nu.
  • jag är hungrig
  • jag ska äta
  • jag säger hejdå
  • jag heter cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0