wanna be startin something

hellu helllu hellu idag e typ sista gången jag skriver för åker till GREKLAND imorn måste gå upp typ halv 4 på morgonenh fuckers (skojja) -.- that sucks !!! fett kuul-.- ja vad ska man sääga åt frukost för ett tag sen kolla tv nått pogram venne vad det heter och 7 heaven 7 heaven e faktiskt ganska bra fast as gammla avsnitt hihi typ 6 år  but so xd asså kan man lyssna sönder mj mer än jag kan lyssnar bara på hans musik nu de som har min ,msn fattar nog det HAHAHAH  ååh -.- juste mamam lämnade pricken idag typ kl halv 12 (sad) hihi han ska vara på ett kaninhotell niice han sitter ju i en sån där liten bur och typ direkt när jag satt in han där pissa han man ba: GREAT aja han kanske var pkissnödig vad ska han göra liksom men han var ändå sööt och rädd när vi lyfte upp han naaaw gubben jaag och eriica webba igår haha askuul men hon skulle upp tyidigt nästa dag så vi han inte jätte länge wahetver CISSI verkar ha best time ever !! bra för dej gumman !! kommer blogga mer sen så säger inte heej då än .. xd (asså mina rubriker guud vad ska man säga)
 blaj /s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0