skiitpådej

jaag fyllde ju år för några dagar sen men har inte inte sagt allt jag fått än så ska jag göra det nu om man lägger ihop alla pengar från alla blir det : 2300 och så får man ju alltid 500 av farmor och farar som man lägger in på konto eller jag får de ialla fall så räknar inte med det sen fick jag biokort, örhängengrej som man kan hänga på nycklarna XD vad som hände idaag inte så mycket cindy har fått ipod touch har ätit donken mums och shoppat två par jeans ska shoppa sen mer i kista med mamma istället man tror jag har mycket pengar mne har inte så mycket läängre för jaghar köpt cindys ipod för 500 då har man 1800 sen har jag alltid en 500 hundring kvar nåt hos pappa ifall man vill köpa nåt dyrt och måste lägga till lite pengar då har jaag 1300 köpte två par jeans för 700600 kvar typ kanske mer hehe om jag har hos mamma venne iall fall nu ska vi ääta köttbulla rmed nåt och fetost mummmsigt
se yaa /s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0