tjööba

filåt för dålig uppdatering.. är iallafall hemma nu :Dhar väl haft det bra, och på fredag åker jag till göteborg. :) jag älskar verkligen götet. helt underbart, äta godaste maten, gå i slottskogen, leka på stora lekparken som man gjorde när man var fem år, åka till liseberg, gå runt på stan och mysa, åka till öckerö och bada, fiska krabbor, fika och gå på utflykter och så har man våran lilla plats :) och sen självklart äta massa äggost! så jävla gott! haha, kommer ihåg när jag var ungefär fyra. i alla år hade jag vägrat äta äggost, jag hade helt enkelt bestämt mig för det. (gjorde så ibland, tillexempel ett år åt jag inte jordgubbar fast jag älskar det). men iallafall, så smakade jag en bit då när jag var fyra för jag blev tvingad. sen sa jag ingenting alls efter jag ätit upp den och så i slutet fanns det en liten bit kvar. då sa farmor: är det någon som vill ha den sista lilla biten? då sa jag lite lågt typ: den kan jag ta.
hahahaha, jävla mobboffer jag var :D men jaja, tycker iallafall det är lite kul. pusspuss/cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0