puss o kram o nyp i stjärten

haha snaackar fortfarande med cissi i mobilen men klaant som man e rååka man lägga på duuuuuktiigt och datan e fucked up så går inte att ladda ner bilder that sucks dåra har typ feta mkt bilder på priicken så sööt (men tjööckis) whatevah e inte hungrig än eller joo litte men pallar inte göra mat e helt ensam hemma cindy e typ nånstans och mamma jobbar feta nice dte e som ni märker säger jag feta helatiden hahahah det e kuul vår blogg e dåra inte så jävla seriös vi pallr inte bry oss så mkt om att skriva så långa tråååkiga texter hahah kanske inte trååkiga men skriver bara lite här och där .. cissi ska snart riinga upp iigen ska lyssna på MICHAEL JACKSON  nu så jäävla bra musik så man dör har så många favorit låtar så pallar inte säga alla XD det blev ganska lång text iallafall hahaha venne vad jag ska äta sen kanske typ pyttipanna eller vadå? finns inget gott hahah men som efterätt bli kladdkaka mummmmmsiiigt älska kladdkaka nu ringde cissi upp igen kuul (inte haha skojja) jo men kuul typ pratat fett länge om man lägegr ihop allt haha och hon typ lägger mobilen vid de bredvid så man höör vad de säger låter som typ göteborska (stavning?) eller norska hahahahah aja skriver sen när jag har trååkiigt eller när jag kommer hem från bio då e emelie häär fy faan vad kuuul  fast ska inte tvinga henne att kolla på sexdrive igen (eller?) fast hon tycker den e braa men jag älskar den hahahaha så jävla sköön !!!!

puss puss /s

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!



Jag tänkte först tacka så hemskt mycket för att du röstade på mig i tävlingen om datorn! Jag uppskattar det verkligen. Nu är det två dagar kvar tills tävlingen avslutas (ons 15 juli kl. 15.00), och jag ligger tvåa just nu. Jag behöver alltså din hjälp nu i slutspurten!



Jag undrar om du skulle kunna skicka länken till några vänner och be dem att rösta (via mail, MSN, Facebook eller kanske lägga ut länken på bloggen?), rösta från ett annat IP-nummer (från jobbet, biblioteket, en väns hus, sommarstuga eller liknande) eller sprida tävlingslänken på något annat sätt. Jag vill verkligen vinna, och kan inte göra det ensam!



Länken till min tävlingssida: http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338 (man röstar genom att klicka på den rosa snäckan - det tar bara nån sekund)



Om du bestämmer dig att hjälpa mig, kommentera gärna tillbaka så att jag kan tacka för hjälpen!



Många kramar//Hanna

2009-07-13 @ 21:06:30
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0