HAPPY BIRTHDAY TO ME!

god morgon alla vakna typ för en timme sedan eller nåt runt halv 11. nåt ssånt emlie sover fortfarande hahahaha

YOU KNOW WHAT ITS MY BIRTHDAY TO DAY !! äntligen 14 haha har fått några grattis men det e typ 4 st som kanske har glömt eller grattar sen ?? aja hoppas de kommer ihåg senare jag vet alltid vad jag ska få såklrt pengar = i love haha vad annars kan man önska sig typ presentkort men med pengar kna man handla vart man vill så det e bääst senare ska typ mamma, cindy  och emelie kanske mammas kompis åka till stan typ äta där och får se vad som händer sen typ när alla e hemma ska typ gå på bio typ fira min födelsedag sent hahah asså typ efter grekland men det blir typ inte fest eller nåt pallar inte typ bara bio XD haha nu måste jag nog ääta frukost utan emelie cp (skojja) hon fåår vakna nu den e 12 hihi

 PUSS PUSS   /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0