HÄÄLLÖÖ

helllu hade lust att skriiva i bloggen hade tagit en lång paus när jag var i portugal men bloggade inte 24/7 då innan heller men a mamma o jag var och handla på coop köpte fett mkt mat typ sju påsar och köpte sex tidningar frida, BILD, SE OCH HÖR, FREDAG HAHA ROLIIGA NAMN (NOT) och sen typ aftonbladet och expresen -.- xd har inte läst alla än pallar inte expressen och de men frida och bild snart jag skulle till emelie idag men hon kunde inte de va nåt...(im not surprised) men iallfall ska på bio imorn vet inte vilken film ska kolla sen kanske två filmer skräck och komedi men bruno filmen har premiär 10 juli faaen att jag ska se den asså när man sett trailern då måste man se filmen bara, den e sjukt rolig asså XDXD
baaaaaaeeej /sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0