filmer

helllu, eriica gick hem för ett tag sen hon sov över hos mig vi hyrde 4 filmer och jag köpte en den var fett billig 40 kr hahah iallfall och förigår gick ju jag och emelie på¨bio och såg year one den var FETT BRA !! måste köpa den när den kommer ut på dvd xd vi hyrde van the man ( den som jag köpte) den har jag inte sett än ska se den sen huvudrollen e han som e typ förlovad/gift eller nått med scarlett johanssen (stv) han som e med i the proposal den måste jag också köpa FETT BRA DEN MED XD och the house bunny med anna faris som huvudroll den var faktiskt bra  helt okej heh, eurotrip den var oclså bra !, nothing is private den var lite sorlig men typ bra slut helt okej, cougar club asså den typ sög haha kollade inte allt typ lite då och då men den hade lite roliga stunder haha a det var alla haha ajaa ska typ kolla 40 year old virgin haha så roliig eller van the man vet inte än aja men vi får se xd
 puss /s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0